RIMS
RIMS اخبار سرمایه گذاری اسنپ چت

سرمایه گذاری اسنپ چت

سرمایه گذاری برای جلب نظر کاربران تیک تاک

1399/09/11
اسنپ چت در تازه‎ ترین به‌روز رسانی‌اش از ابزار تازه ‎ای تحت عنوان Spotlight رونمایی کرده است.

به نقل از سایت mobilemarketer

اسنپ چت ​​برنامه پیام رسانی خود را با ویژگی ای به نام Spotlight به روز کرد که یک فیلد سفارشی از فیلم های ساخته شده توسط کاربر را نشان می دهد. اسنپ ​​برای ترغیب مردم به ارسال فیلم به Spotlight ، روزانه 1 میلیون دلار برای آن سازندگان در هر سال اعلام می کند.

اسنپ چت، ​​Spotlight را ابتدا در استرالیا ، کانادا ، دانمارک ، فرانسه ، آلمان ، ایرلند ، نیوزیلند ، نروژ ، سوئد ، انگلیس و ایالات متحده در دسترس قرار داد و قصد دارد به زودی کشورهای بیشتری اضافه کند. بر اساس این اعلامیه ، این شرکت در حال تقسیم مبلغ 1 میلیون دلار بین سازندگان اسنپ چت است که ویدئوهای آنها بیشتر دیده می شود و برای اطمینان از معتبر بودن نامزدی فعالیت را کنترل می کند.

Spotlight که به برنامه محبوب TikTok شباهت دارد ، از الگوریتم رتبه بندی برای تعیین اینکه چه فیلم هایی بیشتر به نظر کاربران می آید ، استفاده می کند ، بر اساس مدت زمانی که مردم برای تماشای ویدیو می گذرانند و هر چند وقت یک بار به اشتراک گذاشته می شود و "مورد پسند" قرار می گیرد. این الگوریتم همچنین عوامل منفی مانند سرعت جستجوی سریع کاربران اسنپ چت در ویدئو را در نظر می گیرد.

منبع:


www.mobilemarketer.com



ارسال نظر:


RIMS

آخرین اخبار

©BRB تمامی حقوق طراحی سایت متعلق به شرکت دانش‌بنیان بهین ره‌آورد بهبود می باشد.